• 23Apr

    10:00 — 15:00

    KB5 Gym Bratislava

    KB5 Minimum: Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov

    Nech už je otázka akákoľvek, odpoveď znie Swing a Get Up.
     
    Pavel Tsatsouline, StrongFirst Chief Instructor
     
    Skutočne tvrdím, že môžete byť športovcom svetovej úrovne a cvičiť pre prevenciu zranení iba TGU a swingy? Áno, dosť dobre áno.
     
    Gray Cook, svetovo preslávený fyzioterapeut

     1 náčinie, 2 cviky, 3x týždenne = kettlebell minimum pre (p)rehabilitáciu, mobilitu, kondíciu, silu, výbušnosť!

    Prípravné drily

    Rozcvička“

    • KB5 Reset

    Prípravné drily na get-up

    • Kettlebell svätožiara pre zdravé a mobilné ramená
    • Kettlebell páka/ohnutá páka – cvik, ktorý vás pripraví na všetky základné aj pokročilé cviky s kettlebell nad hlavou

    Prípravné drily na swing

    • Streč flexorov v kľaku – vystrečovanie zatuhnutia z každodenného sedenia pre prevenciu bolesti chrbta, lepšie atletické výkony – či už beháš, boxuješ, alebo zdvíhaš železo
    • Mŕtvý tah s kettlebell – najsilnejší pohybový vzorec človeka

    Kettlebell swing – tukožrút a mašina na výrobu atlétov

    Progresie a variáce

    • Obojručný swing
    • Obojručný power swing
    • Obojručný swing s prinožením a späť

    Detaily

    • „Tajomstvo“ swingu nie je v tom, čo se deje vpredu, ale vzadu: hike pass dril
    • Hardstyle swing – maximálna výbušná sila s minimálnou časovou investíciou a najväčším zlepšením
    • Čo je to rýchlostná vytrvalosť a prečo je pre zlepšenie kľúčová?
    • Ako najrýchlejšie chytiť dych medzi sériami swingov
    • Anaeróbne cvičenie + aeróbne zotavenie = ideálny recept na kondíciu z pekla!

    Kettlebell get-up – trpezlivý mentor všetkých skutočných silákov

    Progresie a variácie

    • Polovičný get-up
    • Celý get-up
    • Get-up s opakovaním krokov

    Detaily

    • Jóga so železom alebo mobilita, flexibilita a sila v jednom (naviac – špeciálny a veľmi dôležitý typ sily)
    • Telo je jeden celok – ako ho v tento „jeden celok“ spojiť a prečo ti tzv. stabilizátory dajú mechanickú výhodu a silu
    • „Nahý get-up“ – bez záťaže alebo so špeciálnou „záťažou“, ktorá ti perfektne skontroluje techniku
    • Optimálna pozícia ramena a ako sa ju jednoducho naučiť
    • Správne dýchanie v get-upe – „za štítom“ (zápasníci poznajú)

    Program

    • Čo je to „Easy Strength“ a prečo tak skvelo funguje
    • Minimálna efektivna dávka – nech zostane dostatok času na iné aktivity (pretože „viac je iba víac – nie lepšie“)
    • Ako naviazať
     
    Čo so sebou?: Športové oblečenie, tenisky s tenkou podrážkou, uterák, niečo na pitie, malú desiatu, pero  a papier – nič viac nie je treba. Kettlebells máme dostatok, písomné materiály dostanete na mieste, vrátane odkazu na Kettlebell Minimum Workbook!

    Trvanie: 5 hodín

    Cena: platba na účet - 70,- € / platba BTCPay - 60,- €

    Prihlásenie na seminár – postup

    1. Uhraďte 70,- € na účet IBAN: SK05 8360 5207 0042 0707 1277. Do správy pre príjemcu uveďte prosím: „Meno Priezvisko KB1“.
      alebo
      Uhraďte 60,- € pomocou BTCPay platby v Bitcoine
    2. Po uhradení zašlite email pomocou formuláru nižšie. V emaily uveďte a) Vaše meno a priezvisko b) názov a dátum seminára c) info o úhrade (stačí napísať „uhradené“). Bez uhradenia čiastky je registrácia na seminár neplatná.